سئو سايت معماري

بررسي انواع سئو سايت

سئو سايت معماري

در اين صفحه به بررسي پارامترهاي سئو سايت معماران مي پردازيم و به صورت تخصصي عوامل تاثير گذار بر آن را بيان مي كنيم. معماران با توجه به نوع شغل خود سايت متفاوتي دارند كه بر عكس ها و نمونه كارها بسيار متكيست و همين مسئله سئو متفاوتي را ميطلبد. شما معماران مي توانيد جهت انجام سئو سايت معماري خود هم اكنون سفارش سئو خود را از طريق تماس با ما انجام داده و از خدمات تخصصي سئو رادزاد بهره ببريد.

در ادامه نكات سئو سايت هاي معماري را بيان مي كنيم.

 

اولين نگاه

اولين صفحه اي كه ما از يك وبسايت معماري مشاهده مي كنيم معمولا صفحه اصلي آن است. در اغلب موارد عكس هاي بزرگي از نمونه كارهاي معماران در بالاي صفحه وجود دارد. اين تصاوير در اكثر سايت ها به شكل اسلايد ديده مي شوند. با اين وجود بسياري از كارشناسان سئو وجود اسلايدر را ضروري نمي دانند و به آن اعتقادي نيز ندارند. بسياري از آزمايش ها نيز نشان از عدم استفاده از اسلايدر در صفحه اصلي را مي دهند. تنها يك درصد از كاربران بر روي اسلايدر ها كليك مي كنند و اين اسلايدر ها نيز موجب كندي بارگذاري صفحه مي شوند.

اما با توجه به خاص بودن سايت هاي معماري، اسلايدرها مي توانند عملكرد خوبي داشته باشند. محتواي متني نيز در ادامه مي تواند قرار گيرد. بعضا در مورد يك سايت معماري پيشنهاد مي گردد كه به جاي اسلايدر از عكس هاي كوچكتر در بالاي صفحه استفاده شده و در زير آنها نيز به معرفي سايت و خدمات آن پرداخت. در اين نوشته مي توانيد تفاوت خدمات خود را با ساير رقبا مطرح كنيد و اينكه چرا كاربران مي بايست شما را انتخاب كنند.

در نهايت نيز با قرار دادن دكمه هاي فراخواني براي اقدام، كاربران را به سمت صفحات اصلي خود راهنمايي كنيد. اين صفحات مي توانند صفحه تماس با ما و صفحه نمونه كارها باشند. در زير شماتيك كلي از يك سايت معماري كه طبق نكته هاي بالا طراحي شده را مشاهده مي كنيد:

 

عكس هاي زيبا، نوشته هاي كمتر

نوشتن درباره خدمات معماري شما، بهترين مورد براي نوشتن در صفحه اصلي است. نوشتن مطالب كافي درباره خدمات شما شانس گرفتن رتبه بهتر را در كلمات كليدي اصلي مرتبط با كار شما را بالاتر مي برد. گوگل از از نوع خدمات سايت شما آگاه شده و سايت شما را به كاربراني كه به دنبال اين گونه خدمات هستند معرفي مي كند. بنابراين نوشتن اين مطالب در سئو سايت معماري بسيار مهم است.

مطمئن شويد كه هر صفحه را براي يك كلمه كليدي و موضوع مشخصي بهينه سازي كرده ايد. اگر يك صفحه را با كلمات كليدي نامرتبطي پر كنيد، گوگل قادر به شناسايي كلمه كليدي اصلي نخواهد شد. صفحاتي كه داراي محتواي خوب و باكيفيت درباره يك كلمه كليدي مشخصي هستند مي بايست سنگ بناي سئو سايت معماري شما باشد.

در نهايت توسعه و بهينه سازي محتواي صفحات مربوط به پروژه هاي انجام شده يا در حال اجرا مي تواند تاثير مثبتي در بهينه سازي سايت معماري شما داشته باشد. به عنوان مثال مي توانيد توضيحات كاملي را درباره يك پروژه از مرحله طراحي آن تا مرحله ساخت و تحويل آن ارائه دهيد. در اين صفحات مي توانيد از كلمات كليدي مهم خود استفاده كرده و آن را به صفحات اصلي خود لينك دهيد. با اين كار لينك سازي داخلي سايت نيز به خوبي انجام مي شود.

ساختار نوشته ها

وقتي كه تصميم داريد در آينده مطالب بيشتري به صفحات خود اضافه كنيد، حتما در نوشتن هدينگ ها دقت لازم را داشته باشيد. در بعضي از سايت ها مشاهده مي شود كه نام برند سايت با هدينگ H1 نوشته شده است، در صورتي كه هدينگ H1 مي بايست توصيف كننده موضوع اصلي هر صفحه باشد تا گوگل به درك درستي از محتواي هر صفحه برسد. نام برند سايت را مي توانيد با هدينگ H2 بنويسيد و آن را در تمام صفحات نيز مي توانيد قرار دهيد.

داده هاي متاي درست

استفاده از كلمات كليدي در صفحات به اين خاطر كه گوگل از محتواي صفحات شما آگاه شود، امري ضروريست. از آنجا كه عنوان صفحه يكي از مهمترين عوامل رتبه دهي به سايت هاست، انتخاب درست آن نيز از اولويت بالايي برخوردار است. استفاده از نام هاي مختلف در عنوان صفحه، درك محتواي آن را مشكل مي كند. همچنين استفاده نا درست از متاي توضيحات شانس كليك بر روي سايت شما را كاهش مي دهد. در صورتي كه خدمات شما در شهرهاي مختلفي قابل انجام است، براي هر شهر مي توانيد از صفحات جدايي استفاده كرده و نام آن را در عنوان صفحه قيد كنيد.

براي موضوع برندسازي نيز، عنوان برند يا نام خود را مي توانيد در انتهاي عنوان هر صفحه اضافه كنيد. در اين صورت كاربران در هنگام جستجو مي توانند سايت شما را در بين سايت هاي مختلف به راحتي پيدا كنند.

نوشتن محتواي مرتبط در وبلاگ سايت

داشتن يك وبلاگ در سايت مي تواند در سئو سايت معماري شما بسيار مفيد باشد. مي توانيد همواره پست هايي مرتبط با موضوع كاريتان بنويسيد و از كلمات كليدي متناسب در آنها استفاده كنيد. با اين كار مي توانيد رتبه وب سايت را در كلمات كليدي اصلي بالاتر برده و در كلمات كليدي جديد نيز رتبه خوبي كسب كنيد.

وبلاگ سايت را همواره به روز نگه داريد و از نوشتن مطالب بسيار كوتاه بپرهيزيد. سعي كنيد نوشته هايتان حداقل داراي 700 كاراكتر باشد تا بتواند اميدي براي كسب رتبه در صفحه اول گوگل داشته باشد. استفاده از متن هاي بسيار كوتاه حتي مي تواند به سئو سايت معماري شما آسيب نيز بزند.

تهيه محتواي با كيفيت و قوي

در كنار فوايد نوشتن وبلاگ در زمينه اضافه كردن كلمات كليدي مرتبط، يك وبلاگ مي تواند فرصتي را براي لينك سازي داخلي به شما بدهد. در حين نوشتن پست هاي جديد از كلمات كليدي اصلي استفاده كرده و آن ها را به صفحات مهم خود لينك دهيد. طبق سياست هاي گوگل اين كار موجب افزايش رتبه صفحات اصلي شما مي گردد.

علاوه بر اين مي توانيد پست هاي مرتبط با هر پست را در انتهاي هر نوشته به كاربران معرفي كنيد. بعضي از طراحان سايت از سايدبار براي اين كار استفاده مي كنند. اضافه كردن اين قسمت به لينك بيلدينگ سايت كمك زيادي مي كند. همچنين مي توانيد دسته بندي هاي متنوعي براي پست هاي سايت ايجاد كرده و آن ها را نيز در سايدبار قرار دهيد تا كاربران به راحتي به مطالب مشابه دسترسي داشته باشند. اين كار همچنين موجب گرفتن رتبه بهتر براي صفحات دسته بندي نيز مي شود.

سرعت بارگذاري سايت

هر چه مدت زمان بارگذاري سايت بيشتر شود، احتمال اينكه كاربران به صفحه جستجو برگردند بيشتر مي شود و درمنتيجه ميزان بانس ريت سايت معماري شما افزايش مي يابد. يك سايت كند موجب خسته شدن كاربران مي شود و آن ها را از سايت فراري مي دهد. گوگل نيز از پارامتر بانس ريت در رتبه بندي سايت ها استفاده مي كند و در نتيجه رفع اين مشكل بسيار مهم است.

مهمتر از اين، سرعت سايت يكي از فاكتورهاي رتبه بندي سايت هاست. گوگل اين سرعت را اندازه گيري كرده و سرعت پايين سايت را نشانه بدي براي يك سايت تلقي مي كند. در نتيجه سايت هاي رقيب با سرعت بيشتر احتمالا از رتبه بهتري برخوردار خواهند شد. براي بهينه سازي سرعت سايت مطلب تاثير سرعت سايت در سئو را مطالعه بفرماييد.

جمع بندي

نكات بالا از جمله نكات اصلي سئو سايت معماري مي باشد، اما اين مسئله صرفا در همين موارد خلاصه نمي شود. در انجام پروژه سئو سايت هاي معماري موارد مهم ديگري وجود دارند كه از حوصله اين مطلب خارج است و رعايت آنها نياز به دانش بيشتري درباره سئو دارد. شما معماران عزيز جهت انجام سئو سايت معماري خود مي توانيد با ما تماس گرفته تا با همكاري ما، سايت شما در كوتاه ترين مدت به صفحه اول گوگل برسد.

تدريس خصوصي سئو

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد